Dziekanat Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej
Kierownik Dziekanatu:
mgr Mirela Wojciechowska-Berdzik
tel. +48 56 611 2585
e-mail: mirela@umk.pl
pokój 110
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad działalnością dziekanatu.
- Prowadzenie spraw kadrowych – ogłaszanie konkursów, przygotowanie dokumentacji o zatrudnienia pracowników, powołanie na funkcje kierowników jednostek.
- Prowadzenie spraw związanych z uprawnieniami do nadawania stopni naukowych oraz dokumentacji postępowań o nadanie stopnia doktora, doktora habilitowanego i tytułu profesora.
- Przygotowanie wniosków i sprawozdań z działalności naukowo-badawczej, SPUB, DUN.
- Udział w przygotowaniu prowizorium oraz planu rzeczowo-finansowego Wydziału.
- Organizacja i obsługa posiedzeń Rady Dziekańskiej oraz Rady dyscypliny NoZiŚ.
- Bieżąca współpraca z jednostkami UMK.
mgr Anita Krawiec
tel. +48 56 611 2587
e-mail: anita.krawiec@umk.pl
pokój 111
godziny urzędowania: pon.-czw. od 9.00 do 13.00, przerwa 11.00-11.15
Zakres obowiązków:
- Obsługa studentów kierunku geografia, gospodarka przestrzenna oraz geoinformacja środowiskowa.
- Ewidencja druków ścisłego zarachowania.
- Sprawy organizacyjne.
lic. Dorota Neumann
tel. +48 56 611 4470
e-mail: dorota.neumann@umk.pl
pokój 112
godziny urzędowania: pon.-czw. od 9.00 do 13.00, przerwa 11.00-11.15
Zakres obowiązków:
- Obsługa studentów kierunku turystyka i rekreacja.
- Obsługa studentów studiów doktoranckich.
- Wymiany studenckie z zagranicą i w ramach programu MOST.
mgr Agnieszka Mrozowska
tel. +48 56 611 4443
e-mail: amrozowska@umk.pl
pokój 114
godziny urzędowania: pon.-czw. od 9.00 do 13.00, przerwa 11.00-11.15
Zakres obowiązków:
- Obsługa systemu USOS w zakresie oferty dydaktycznej Wydziału – studia stacjonarne, niestacjonarne, doktoranckie, podyplomowe oraz kursy dokształcające.
- Przygotowanie obciążeń i rozliczeń pensum pracowników.
- Udział w organizacji procesu dydaktycznego.
- Ewidencja urlopów, badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników Wydziału.
- Organizacja i obsługa posiedzeń Rady Dyscypliny GSEiGP
mgr Marta Mika
tel. +48 56 611 2584
e-mail: marta.mika@umk.pl
pokój 113
godziny urzędowania: pon.-czw. od 9.00 do 13.00, przerwa 11.00-11.15
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie spraw socjalno-bytowych studentów wszystkich kierunków Wydziału.
- Przygotowanie planu zajęć dydaktycznych oraz rezerwacja sal dydaktycznych.
- Wprowadzanie danych naukowych do systemu POL-ON.
- Udział w działaniach promocyjnych.
- Organizacja i obsługa posiedzeń Rady dyscypliny NoZiŚ.
mgr Alicja Bartoszewska
tel. +48 56 611 2654
e-mail: abartoszewska@umk.pl
pokój 108
godziny urzędowania: pon.-czw. od 9.00 do 13.00, przerwa 11.00-11.15
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie wraz z rozliczaniem dokumentacji związanej z Grantami NCN, NCBiR, SPUB, umowami z jednostkami zewnętrznymi (zamówienia, faktury, delegacje).
- Sporządzanie umów o dzieło i umów zlecenie – Granty NCN, NCBiR, SPUB, umowy z jednostkami zewnętrznymi.
- Prowadzenie i rozliczanie dokumentacji związanej z wyjazdami zagranicznymi pracowników, studentów i doktorantów.
Karolina Rasak
tel. +48 56 611 2586
e-mail: raskar@umk.pl
pokój 125
godziny urzędowania: pon.-czw. od 9.00 do 13.00, przerwa 11.00-11.15
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie dokumentacji finansowej Wydziału, w tym sprawozdawczość finansowa, sprawy związane z zamówieniami, fakturami, delegacjami.
- Wystawianie umów o dzieło i umów zlecenie.
- Prowadzenie dokumentacji finansowej związanej z realizacją zewnętrznych projektów badawczych i umów z jednostkami zewnętrznymi.
- Obsługa poczty Wydziału.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z wyjazdami zagranicznymi pracowników, studentów i doktorantów.